Månadsammanställning


Jag har gjort en sammanställning för utvecklingen av min KF under januari. Det var en bra månad. Min depå är värd 21170kr mer än den var den sista december. Av dessa 21170kr är 4000kr nyinsättningar. Jag har varit lite mer aktiv den här månaden och en stoploss på Axfood löstes ut, till dagens datum har det varit rätt beslut. Jag ligger delvis likvid, tycker att det är svårt att veta om man ska köpa eller sälja just nu.. 

Jag känner att jag inte kan tillräckligt mycket om aktiemarknaden och skulle behöva införskaffa mig några böcker. Men jag försöker ju vara lite sparsam, så jag tänkte ta en sväng förbi biblioteket i helgen och se vad de har för böcker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0